Monday, November 29, 2010

malam ini...

malam ku ditemani lagu vesuvius yang berulang kali di mainkan...huuhu..
aku tertarik dengan lagu ini...vesuvius by Frank Ticheli..sekejap ganas..sekejap sedih...sungguh indah..
hahaha..ape plak aku merapu nih...
maseh blaja camne nak bace 9 kuaver dalam satu bar..bingong aku mikir..haha..
sorry madam..ni kantoi x tumpu perhatian time kelas la ni....ala...x dapat o9 la plak...xpe..hp ade...hehe..ni ade cter plek ni...camne la plak bole ade burung lam bilik aku ni???alamak..kalo taik ko jatoh atas katil aku cyap ko burongg....aduh...aku ketandusan idea..patutkah aku bermain DoTA sekejap??
tidak..aku maseh perlu mencari cara untuk mengalahkan ursa warrior..bengang aku..sape leh tolong??hehe..aku guna hero spiritbreker..Barathrum..roadrunner..huh..lame dha tak main lam garena..ntah ape khabar diorang..haha..tunggu la aku balik mukah nanti..hehe..
sementara nunggu video upload nie..,
ada soalan la....
apa tanda2 yg kite ni dh suke kat org ek???
huhu..
aku pun tak tau gak...

No comments:

Post a Comment